Evolved Packet Core (EPC) is een raamwerk voor het leveren van geconvergeerde spraak en gegevens op een 4G Long-Term Evolution (LTE) -netwerk. Net als bij Scenario 1, als een of meer partners dit doen, kan dit de EPC van een campagne negatief verstoren. Deze gegevens kunnen worden aangeduid als „netwerk EPC” omdat de partner van het partnerprogramma deze als een gemiddelde levert. Ondanks dat het een doel heeft, heeft EPC ook enkele misleidende eigenschappen (waarover we later meer zullen praten).
Mogelijk ziet u dit stuk gegevens genaamd „netwerk EPC” omdat het afkomstig is van de partner van het partnerprogramma om een gemiddelde te leveren. EPC is erg belangrijk voor affiliate marketeers die enorme hoeveelheden verkeer naar websites van verkopers en marketeers brengen die verschillende platforms gebruiken om reclame te maken voor verschillende producten en diensten. Zoals te zien is in figuur 2, kan de EU de EPC bereiken met behulp van E-UTRAN, maar dit is niet de enige ondersteunde toegangstechnologie. Dit komt omdat EPC hen in staat stelt om snel en eenvoudig inkomsten te vergelijken via advertenties op sociale media, promotionele e-mails en pre-salespagina's.
De EPC is verbonden met de externe netwerken, waaronder het IP Multimedia Core Network Subsystem (IMS). Het targeten van de pop-up van uw partnerproduct zal een lange weg helpen om meer affiliate verkopen te krijgen met een hogere EPC. Het berekenen van de EPC voor elk van uw gelieerde links en campagnes maakt het eenvoudig om te zien hoe uw inspanningen zinvolle voordelen opleveren. Focussen op EPC in affiliate marketing lijkt misschien een snelle oplossing, maar het is een bewezen efficiënte strategie om ervoor te zorgen dat u uw geld niet verspilt.
Bovendien wordt EPC vaak weergegeven door affiliate marketingnetwerken om affiliate marketeers te helpen hun winstpotentieel te evalueren en te vergelijken met dat van andere handelaren. Als u de EPC kent, kunt u begrijpen hoeveel u mogelijk gaat verdienen, welke links en pagina's het meest effectief zijn en welke wat werk nodig hebben. Het maakt niet uit waar u ervoor kiest om een campagne met zwevende balken weer te geven, het kan uw epc-marketinginspanningen stimuleren en meer verkoop van partners stimuleren. En als u eenmaal hebt geleerd hoe u uw EPC kunt verhogen, kunt u verwachten dat u grotere winsten haalt uit de verkoop van gelieerde ondernemingen.
Wanneer u op zoek bent naar campagnes bij MaxBounty die campagne probeert te vinden die uw inkomsten zal stimuleren, zult u merken dat er voor elke campagne een netwerk-EPC-kolom is.